خبرگزاری کار ایران

به دلیل برگزاری جشنواره تئاتر عروسکی؛

اجرای دو نمایش در تئاترشهر متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۸۵۰

نمایش‌های «ماضی استمراری» و «فرجام سفر طولانی طوبی» پس از اتمام جشنواره تئاتر عروسکی تهران - مبارک به اجرا ادامه می‌دهند.

دو اثر نمایشی به صحنه رفته در تالار سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر همزمان با آغاز پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی به اجرای خود پایان می‌دهند.

به گزارش ایلنا، نمایش «در همین نزدیکی» به کارگردانی جلال تجنگی که از دوم شهریور ماه اجرای خود را در تالار سایه اغاز کرده بود جمعه ۲۱ شهریور ماه از این تالار خداحافظی می‌کند.

نمایش «رد پر پروانه ای از آن سر دنیا» به کارگردانی جلیل امیری هم که از نهم شهریور ماه در کارگاه نمایش به صحنه رفته جمعه ۲۱ شهریور به اجرای خود پایان خواهد داد.

بر اساس این گزارش نمایش های «فرجام سفر طولانی طوبی» به کارگردانی سید محسن حسن زاده در تالار چهارسو و «ماضی استمراری» به کارگردانی ندا هنگامی در تالار قشقایی همزمان با آغاز پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران - مبارک موقتا به اجرای خود پایان می‌دهند. این در حالی است که دو نمایش یاد شده بعد از پایان جشنواره به اجرای خود در تالارهای یاد شده ادامه می‌دهند.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www. teatreshahr. com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر به آدرس www. gishetheater. ir مراجعه کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز