خبرگزاری کار ایران

قادر آشنا در اختتامیه جشنواره تئاتر فجر:

کاستی‌های مالی اجازه میزبانی گروه‌های شهرستان را نداد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۵۵

می‌دانم که در جشنواره امسال شاهد بی‌نظمی‌هایی بودیم و نتوانستیم برخی مسائل را مدیریت کنیم که من از همین تریبون از همه به خاطر بروز این مشکلات عذرخواهی می‌کنم.

ایلنا: دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر فجر ضمن اشاره به تلاش دبیرخانه برای انتخاب بهترین آثار، مسئولیت ضعف‌های به وجود آمده در این دوره را برعهده خود دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قادر آشنا در ابتدای صحبت‌های خود به ارائه آماری از چگونگی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری دوره سی و دوم جشنواره تئاتر فجر پرداخت و گفت: از همه تمام هنرمندان و افرادی که در طول این مدت به جشنواره لطف داشته و با دبیرخانه همکاری کردند سپاس و قدردانی دارم، به ویژه علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مرادخانی معاون هنری وزارت ارشاد و احمد مسجد جامعی رییس شورای شهر تهران که از نیمه دوم سال ۹۲ تمام تلاششان را کردند که به جشنواره تئا‌تر فجر کمک کنند، سپاسگزارم.

وی ضمن تقدیر از تمامی دبیران گذشته جشنواره تئا‌تر فجر که این رویداد را به دوره سی و دوم رساندند و همچنین اهالی رسانه بیان کرد: تلاش کردیم تا از میان آثار حاضر در جشنواره بهترین‌ها را برگزینیم و اگر نکات مثبتی وجود داشته به واسطه تلاش همکارانم در مرکز هنرهای نمایشی بوده و اگر ضعفی هم مشاهده شد به خاطر مدیریت نادرست من است. تلاش کردیم در این دوره هم کیفیت آثار افزایش یابد و هم به بخش‌های کمّی جشنواره توجه کنیم به همین دلیل روزهای جشنواره افزایش پیدا کرد.

دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر به علاقه‌‌ی خود برای اینکه علاقه‌مندان شهرستانی نیز بتوانند به تماشای آثار نمایشی حاضر در جشنواره بنشینند اشاره کرد گفت: متاسفانه بضاعت کم مالی ما اجازه نداد تا در تمامی روزهای برگزاری جشنواره میزبان گروه‌های شهرستانی باشیم.

وی افزود: از نقاط قوت این دوره‌ی جشنواره می‌توان به حضور سه نسل از کارگردان‌های تئا‌تر، حضور ۴۹/۵ درصد از هنرمندان شهرستانی در جشنواره، کیفیت بالای نمایش‌های بخش بین‌الملل و همچنین ایرانی اشاره کرد که همه در کنار یکدیگر به رقابت پرداختند.

آشنا در ادامه صحبت‌های خود به کاستی‌ها و بی‌نظمی‌های رخ داده در این دوره نیز اشاره کرد و اظهار داشت: می‌دانم که در جشنواره امسال شاهد بی‌نظمی‌هایی بودیم و نتوانستیم برخی مسائل را مدیریت کنیم که من از همین تریبون از همه به خاطر بروز این مشکلات عذرخواهی می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز