خبرگزاری کار ایران

از یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته انجام می گیرد؛

تخفیف بلیت نمایش «عرق خورشید اشک ماه» برای دانشجویان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۱۶

در تاریخ‌های یاد شده از ساعت ۱۶ با مراجعه به گیشه و ارائه کارت دانشجویی از تسهیلات خرید بلیت نمایش «عرق خورشید اشک ماه» استفاده کنند.

ایلنا: بلیت نمایش «عرق خورشید اشک ماه» از یکشنبه تا چهار شنبه هر هفته برای دانشجویان تمامی رشته های تحصیلی به صورت نیم بها ارائه می‌شود.

به گزارش ایلنا، آتیلا پسیانی کارگردان این اثر نمایشی با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به تماس‌های پی در پی روابط عمومی دانشگاه‌ها مبنی‌ بر علاقه دانشجویان به تماشای این نمایش، تصمیم گرفته شد که تسهیلاتی ویژه برای این عزیزان در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: بر این اساس بلیت این اثر نمایشی که از ۱۱ مهر در تالار اصلی به صحنه رفته یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته برای دانشجویان تمامی رشته‌های تحصیلی به صورت نیم‌بها ارائه خواهد شد و دانشجویان می‌توانند در تاریخ‌های یاد شده از ساعت ۱۶ با مراجعه به گیشه و ارائه کارت دانشجویی از تسهیلات خرید بلیت نمایش «عرق خورشید اشک ماه» استفاده کنند.

نمایش «عرق خورشید اشک ماه» نوشته محمد چرم شیر، کارگردانی آتیلا پسیانی و بازی رضا کیانیان، علیرضا خمسه، خسرو پسیانی هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۲۰ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز