خبرگزاری کار ایران

پیش فروش بلیت نمایش «شب بخیر کیارستمی» آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۴۲

نشست خبری گروه اجرایی نمایش «شب بخیر کیارستمی» دوشنبه ۱۴ بهمن برگزار می‌شود. این اثر همین روز میزبان عکاسان انجمن عکاسان خانه تئاتر و خبرگزاری‌ها خواهد بود.

ایلنا: نمایش " شب بخیر کیارستمی " به کارگردانی علی احمدی دوشنبه ۱۴ بهمن ماه ویژه عکاسان انجمن عکاسان خانه تئاتر و خبرگزاری ها به صحنه می رود.

به گزارش ایلنا، این اثر نمایشی که از سه شنبه ۱۵ بهمن اجرای خود را در کافه تریای تالار اصلی آغاز خواهد کرد، ساعت ۱۸:۱۵ تاریخ یاد شده میزبان عکاسان انجمن عکاسان خانه تئاتر، خبرگزاری ها و سایت های مرتبط خواهد بود. این در حالی است که در طول اجرای این نمایش روابط عمومی تئاتر شهر و گروه نمایش پذیرای هیچ عکاسی نخواهد بود.

پیش فروش اینترنتی بلیت نمایش «شب بخیر کیارستمی» از جمعه ۱۱ بهمن ماه آغاز شد.

بلیت این اثر نمایشی که از سه شنبه ۱۵ بهمن ماه به کارگردانی علی احمدی و بازی خسرو احمدی و ارژنگ امیر فضلی در کافه تریای تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز می شود از جمعه ۱۱ بهمن در سایت اینترنتی www. tiwall. com به صورت اینترنتی پیش فروش خواهد شد.

این اثر نمایشی با پایان گرفتن سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از سه شنبه ۱۵ بهمن ماه ساعت ۱۸:۱۵ اجرای خود را در کافه تریای تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز می کند.

نشست خبری گروه اجرایی نمایش «شب بخیر کیارستمی» دوشنبه ۱۴ بهمن در سالن مشاهیر تئاتر ایران مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

در این نشست خبری که ساعت ۱۱صبح تاریخ یاد شده در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود، کارگردان این اثر نمایشی به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.

نمایش «دایی وانیا» از سه شنبه ۱۵ بهمن به کارگردانی علی احمدی با بازی خسرو احمدی و ارژنگ امیرفضلی ساعت ۱۸:۱۵ در کافه تریای تالار اصلی تئاتر شهر میزبان علاقمندان تئاتر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز