خبرگزاری کار ایران

جدید‌ترین اثر قطب‌الدین صادقی آماده اجرا شد؛

«صدای یک دست» در تالار هنر می‌پیچد

کد خبر : ۱۰۶۸۲۴

پیش از این قرار بود نمایش «صدای یک دست» روز اول مهرماه روی صحنه برود که بنا به تصمیم مسئولان تالارهنر برای بازسازی سالن، اجرای نمایش با اندکی تاخیر ۱۰مهرماه آغاز می‌شود.

ایلنا: نمایش «صدای یک دست» نوشته قطب‌الدین صادقی و با طراحی و کارگردانی این هنرمند از ۱۰مهرماه در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادقی در ارتباط با تصمیم خود برای به صحنه آوردن نمایش «صدای یک دست» اظهار کرد: بنا به شرایط موجود در جامعه احساس کردم نیاز است اثری برای گروه سنی نوجوان کار کنم و مسائلی را با مضمون شایسته سالاری و به کارگیری عقلانیت با این گروه سنی در میان بگذارم.

وی با توضیح درباره شیوه اجرایی در نظر گرفته شده برای این اثر بیان کرد: بر همین مبنا نمایش را که اثری پداگوژیک محسوب می‌شود و ترکیبی از بازیگران زنده و عروسک‌های بزرگ است را با همکاری ۸ نفر از هنرمندان جوان به صحنه خواهیم آورد. همچنین بخش‌هایی از کار در نیمه دوم اجرا با مشارکت زنده تماشاگران همراه می‌شود.

این کارگردان و مدرس دانشگاه در خصوص دلایل تصمیم خود برای خلق اثری نمایشی برای این گروه سنی پس از سال‌ها عنوان کرد: من جزو نخستین مربیان تئا‌تر کودک و نوجوان در ایران هستم و مدرک فوق لیسانس خود را در همین زمینه از دانشگاه سوربن فرانسه دریافت کردم، همچنین سه سال در ایران و دوسال در کشور فرانسه مربی تئا‌تر دبیرستان و هنرستانی صنعتی بودم که بر این اساس می‌توانم بگویم کار جدیدی انجام نمی‌دهم.

ناصر عاشوری، مهناز میرزایی، کیان اسماعیلی، ندا حلیق، مهران مرادی، مجتبی واشیان، مهدی سفاری، نادین قربانی در جدید‌ترین نمایش قطب‌الدین صادقی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین وحید زردی در زمینه آهنگسازی، زهرا جعفری به عنوان طراح و سازنده عروسک‌ها به همراه فرانک حسینی صادقی را برای به صحنه آوردن این نمایش یاری می‌کنند.

پیش از این قرار بود نمایش «صدای یک دست» روز اول مهرماه روی صحنه برود که بنا به تصمیم مسئولان تالارهنر برای بازسازی سالن، اجرای نمایش با اندکی تاخیر در روز ۱۰مهر آغاز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز