خبرگزاری کار ایران

هیئت مدیره خانه موسیقی با رئیس موسسه هنرمندان پیشکسوت دیدار کرد؛

تاکید استاد شجریان برای حمایت از هنرمندان پیشکسوت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۴۹

در این جلسه اساتید برجسته موسیقی کشور همچون، محمد رضا شجریان رئیس شورای عالی خانه موسیقی، فرهاد فخرالدینی، داود گنجه‌ای، حسین علیزاده، دکتر محمد سریر، هوشنگ کامکار و کامبیز روشن‌روان حضور داشتند.

ایلنا: محمدرضا شجریان در دیدار با مسئولان موسسه هنرمندان پیشکسوت بر حمایت همه‌جانبه از هنرمندان طراز اول کشور طی دوران کهنسالی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدعباس عظیمی مدیر عامل موسسه به دعوت داود گنجه‌ای از مدیران ارشد خانه موسیقی، در جلسه شورای عالی موسیقی حضور و توضیحاتی در خصوص تاریخچه تاسیس، اهداف و ماموریت‌ها، نحوه عضویت هنرمندان و مسایل و مشکلات آن موسسه ارائه کرد.

در این جلسه؛ محمد رضا شجریان، رئیس شورای عالی خانه موسیقی ضمن ابراز خوشحالی و اعلام حمایت از راه اندازی موسسه هنرمندان پیشکسوت، خواستار حمایت همه جانبه از هنرمندان پیشکسوت طراز اول کشور در دوران کهولت سن شد.

در ادامه این جلسه؛ داود گنجه‌ای عضو هیات مدیره و شورای عالی خانه موسیقی نیز توضیحاتی در خصوص تعامل میان موسسه و خانه موسیقی ارائه و از تلاش‌های صورت گرفته در موسسه هنرمندان پیشکسوت طی مدت کوتاه و رسیدگی به هنرمندان قدردانی کرد.

محمد رضا شجریان به همراه ۱۱۰ نفر از هنرمندان طراز اول در رشته‌های موسیقی، نمایشی، سینمایی، تجسمی، شعر و ادبیات داستانی، خوشنویسی، هنرهای سنتی و معماری با امضای نامه‌ای به رئیس جمهور محترم خواستار حمایت‌های دکتر حسن روحانی از موسسه هنرمندان پیشکسوت شدند.

در این جلسه اساتید برجسته موسیقی کشور همچون، محمد رضا شجریان رئیس شورای عالی خانه موسیقی، فرهاد فخرالدینی، داود گنجه‌ای عضو هیات مدیره و عضو شورای عالی خانه موسیقی، حسین علیزاده دبیر و سخنگوی شورا، محمد سریر رئیس هیات مدیره، هوشنگ کامکار، کامبیز روشن روان، حمید رضا نوربخش مدیر عامل خانه موسیقی، داریوش پیرنیاکان عضو هیات مدیره حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز