خبرگزاری کار ایران

حمایت ۱۰۰ میلیون دلاری میلیاردر مشهور آمریکا از بایدن

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۹۲۴

واشنگتن پست از کمک ۱۰۰ میلیون دلاری میلیاردر معروف آمریکا به کمپین انتخاباتی نامزد دموکرات این کشور در ایالت فلوریدا خبر داد.

به گزارش ایلنا، روزنامه واشنگتن پست نوشت که «مایکل بلومبرگ»، میلیاردر معروف آمریکایی دستکم ۱۰۰ میلیون دلار برای حمایت از کمپین انتخاباتی «جو بایدن»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری در ایالت حساس فلوریدا پرداخت خواهد کرد. 

بر اساس این گزارش، بلومبرگ از بایدن در ایالت فلوریدا که برای انتخابات نوامبر بسیار حساس است، حمایت خواهد کرد. 

بلومبرگ، شهردار سابق نیویورک است و تصمیم حمایت از بایدن را پس از ان اتخاذ کرد که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا تمایلش را برای صرف بخشی از پول خود برای تبلیغات انتخاباتی اعلام کرد. 

«کوین چکی»، مشاور بلومبرگ اعلام کرد که رای‌گیری ۲۴ سپتامبر در فلوریدا آغاز می‌شود بنا‌بر‌این به تزریق بودجه بیشتر به سرعت به این ایالت بسیار ضروری است. 

وی در ادامه افزود: «بلومبرگ معتقد است که سرمایه گذاری در فلوریدا امکان استفاده از منابع کمپین و دیگر منابع دموکراتیک را در ایالت های دیگر به ویژه ایالت پنسیلوانیا فراهم می‌کند.» 

ترامپ چهار سال پیش در انتخابات فلوریدا پیروز شد که دلیل آن را مشارکت قوی رای‌دهندگان جمهوری‌خواه در این ایالت می‌دانند.

بایدن در ایالت فلوریدا با فاصله بسیار کمی از ترامپ پیشتاز است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز