خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت گروه‌های مختلف فلسطینی در پی درگذشت رمضان عبدالله

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۷۹۱

گروه‌های مختلف فلسطینی درگذشت دبیرکل پیشین جنبش جهاد اسلامی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، گروه‌های مختلف فلسطینی درگذشت «رمضان عبدالله شلح» دبیرکل پیشین جنبش جهاد اسلامی را تسلیت گفتند.

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای ضمن تسلیت درگذشت شلح پس از سال‌ها مبارزه با بیماری، به بیان مواضع شجاعانه او در حمایت از مساله فلسطین پرداخت.

این جنبش تاکید کرد که شلح تا واپسین روزهای عمرش همچنان به جهاد، مقاومت، فلسطین، قدس و اسلام پایبند بود و لحظه‌ای از حمایت از فلسطین دریغ نکرد.

حماس

جنبش حماس نیز درگذشت دبیرکل سابق جهاد اسلامی را تسلیت گفت.

«حازم قاسم» سخنگوی این جنبش در بیانیه‌ای مطبوعاتی تصریح کرد که شلح یکی از رهبران ملت فلسطین بود که در راه دفاع از ملت، اصول و مقدسات فلسطین مبارزه کرد.

قاسم اظهار داشت که وی یک نماد ملی برای فلسطینیان و مجاهدی بود که برای بازپس‌گیری وجب به وجب خاک این سرزمین با دشمن جنگید.

فتح

جنبش فتح نیز درگذشت رمضان شلح را به امت اسلامی و عربی، ملت فلسطین و تمامی آزادگان جهان تسلیت گفت.

«محمود عباس» رهبر جنبش فتح و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پیامی به همین منظور عنوان کرد: «با درگذشت شلح، یک رهبر ملی بزرگ را از دست دادیم».

عباس از درگاه خداوند برای شلح رحمت و مغفرت و برای بازماندگانش صبر جمیل را مسالت کرد.

کمیته‌های مقاومت

کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز در پیامی درگذشت رمضان عبدالله شلح را تسلیت گفته و به ذکر ویژگی‌های بارز و مبارزات ایشان پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز