خبرگزاری کار ایران

واکنش ریاض به گزارش رسانه­‌ها درباره لحن تهدیدآمیز ترامپ در گفت‌وگو با بن سلمان

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۱۴۰

سفارت عربستان سعودی در واشنگتن صحت گزارش‌­های رسانه‌­ها درباره محتوای و لحن تماس بین ولیعهد سعودی و رئیس‌جمهوری آمریکا را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، سفارت عربستان سعودی در واشنگتن صحت گزارش‌­های رسانه‌­ها درباره محتوای و لحن تماس بین ولیعهد سعودی و رئیس‌جمهوری آمریکا را تکذیب کرد.

«فهد ناظر»، سخنگوی سفارت ریاض در آمریکا در پیامی توئیتری گزارش‌­های رسانه­ای منتشر شده در هفته جاری درباره تماس بین «محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی و «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا را نادرست توصیف کرد و گفت که این شایعه‌­ها حالت احترام متقابل را که روابط عربستان و آمریکا بر آن مبتنی بوده و بن سلمان و ترامپ را گرد هم می‌­آورد، نشان نمی‌­دهد.

رویترز پایان ماه آوریل به نقل از منابع آگاه اعلام کرده بود که ترامپ در گفت‌و‌گوی تلفنی با بن سلمان تهدید کرده بود که اگر روند عرضه نفت به بازار را متوقف نکند، حمایت نظامی آمریکا از ریاض را قطع خواهد کرد.  

این منابع اعلام کردند که ترامپ به بن سلمان گفته بود اگرسازمان کشورهای تولیدکننده نفت (اوپک) تولید نفت خود را کاهش ندهد، نمی­‌تواند مانع قانون‌گذاران آمریکایی از صدور قانون خروج نیروهای این کشور از عربستان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز