خبرگزاری کار ایران

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد:

احتمال توافق نتانیاهو و گانتز بر سر تشکیل دولت در ساعت‌های آینده

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۴۵۶

انتظار می‌رود رهبر حزب آبی و سفید و نخست‌وزیر اسرائیل در زمینه تشکیل دولت جدید به توافق برسند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی العربی الجدید، انتظار می‌رود «بنی گانتز»، رهبر حزب آبی و سفید و «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل شامگاه پیش رو در زمینه تشکیل دولت جدید به توافق برسند. این خبر را شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

این شبکه تلویزیونی گزارش داد که نتانیاهو و گانتز روز گذشته -‌جمعه- به پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه تشکیل دولت فراگیر دست یافتند. 

در این گزارش عنوان شده است که دو طرف طی ساعات آینده تلاش خواهند کرد تا به نتیجه‌ای در زمینه الحاق سرزمین‌های کرانه باختری برسند. این شبکه همچنین گزارش داد که مشکل اصلی در حال حاضر پیش‌نویس توافق است و در زمینه مواضع دو طرف چندان اختلاف بنیادینی با یکدیگر ندارند. 

شبکه کان اسرائیل از سوی دیگر گزارش داد که مشکل اصلی میان دو طرف شیوه و زمان اعمال الحاق سرزمین‌های کرانه باختری است. بنا به گزارش این شبکه، نتانیاهو در پی الحاق سریع این سرزمین‌هاست، اما گانتز معتقد است که این اقدام باید با حمایت منطقه‌ای و بین‌المللی همراه باشد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز