خبرگزاری کار ایران

شیوع «کرونا» روند معمول امور در کاخ سفید را مختل کرد

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۴۱۹

رئیس‌جمهوری ایالات متحده در پی شیوع ویروس «کرونا» رویدادهای رسمی را به تعویق انداخته و از دست دادن با دیگر مقام‌ها خودداری می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده در پی شیوع ویروس «کرونا» رویدادهای رسمی را به تعویق انداخته و از دست دادن با دیگر مقام‌ها خودداری می‌کند. 

تغییرات صورت‌گرفته آشکارا ترامپ و تیمش را تحت تاثیر قرار داده و همچنین عملکرد تیم‌های رسانه‌ها را در کاخ سفید تغییر داده است. 

تورهای گردشگری در کاخ سفید لغو شده و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها به خبرنگاران خود توصیه کرده‌اند که در صورت امکان از منزل وظایف خود را انجام دهند و در نشست‌های خبری از ارتباط با دیگران خودداری کنند. 

این در حالی است که در روزهای گذشته، همه‌چیز برای ترامپ مانند گذشته بود. اما با ابتلای بیش از هزار نفر در آمریکا، کاخ سفید سفر ترامپ به نوادا و کلورادو را لغو کرد. کارزار انتخاباتی رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین سخنرانی وی در میلواکی را نیز لغو کرد. 

در دیدار ترامپ با «لیو وردکار»، نخست‌وزیر ایرلند نیز دو طرف از دست دادن خودداری کردند. رئیس‌جمهوری آمریکا در این رابطه به خبرنگاران گفت: «حس عجیبی است. همان‌طور که می‌دانید، من چندان طرفدار دست دادن با دیگران نیستم. اما به‌عنوان رئیس‌جمهور، دست دادن کاملا عادی است.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز