خبرگزاری کار ایران

مقتدی صدر:

ترامپ و امثال او مسئول شیوع «کرونا» هستند/ هیچ درمانی از شرکت‌­های آمریکایی را نمی‌­پذیریم

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۵۸۷

رهبر جریان صدر عراق رئیس‌جمهوری آمریکا را متهم به انتشار ویروس کرونا دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی بغداد الیوم، «مقتدی صدر»، رهبر جریان صدر عراق، امروز -چهارشنبه- در پیامی توئیتری نوشت: «اظهارات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا که گفت این کشور برای غلبه بر کرونا کار بزرگی انجام می‌­دهد و اگر آن‌ها نبودند، اوضاع بدتر می‌­شد، تعجب آور است... ای ترامپ! تو و امثال تو این ویروس را منتشر کردید به ویژه اینکه بیشتر مبتلایان مخالفان آمریکا هستند.»

وی در ادامه افزود: «ترامپ تا دیروز مدعی بود که آمریکا امپراتوری‌­های بزرگ را سرنگون و تروریسم را از بین برده است، اما امروز با ویروسی مبارزه می‌­کند که به چشم غیرمسلح قابل رؤیت نیست.»

صدر نوشت: «جهان را پر از جنگ و اشغال‌گری و درگیری کردید و امروز ادعا می­‌کنید که درمانگر هستید... این بیماری فقط به دلیل سیاست­‌های تو منتشر شده است.»

وی در ادامه افزود: «ای ترامپ! اگر خود را درمان‌کننده می­‌دانی ما فقط به خداوند متعال پناه می‌­بریم... هر نوع درمانی از سوی تو و شرکت‌­هایت را نمی‌پذیریم! تو نه تنها دشمن خدا که دشمن کل ملت­‌ها و ویروسی برای صلح هستی.»

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز