خبرگزاری کار ایران

دهمین دور مناظره نامزدهای حزب دموکرات؛

ائتلاف علیه برنی سندرز

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۳۲۵

دهمین دور از مناظره نامزدهای دموکرات برای انتخابات ۲۰۲۰ شامگاه گذشته برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، دهمین دور از مناظره نامزدهای دموکرات برای انتخابات ۲۰۲۰ شامگاه گذشته -‌سه‌شنبه- در حالی آغاز شد که «برنی سندرز»، سناتور ایالت ورمانت، مورد حمله دیگر نامزدها قرار گرفت. 

این در حالی است که روز شنبه بناست رای‌گیری درون‌حزبی در ایالت کارولینای جنوبی برگزار شود. 

این «مایکل بلومبرگ»، شهردار پیشین نیویورک،‌ بود که حمله به سندرز را آغاز کرد. وی گفت که روسیه می‌خواهد سندرز نامزد نهایی دموکرات‌های شود،‌ چراکه شکی نیست که وی در رقابت با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، شکست خواهد خورد. 

از سوی دیگر، «الیزابت وارن»، سناتور ایالت ماساچوست، استدلال کرد که سندرز روحیه‌ای تفرقه‌افکن دارد و نمی‌تواند برنامه‌های وعده داده‌شده را عملی کند. این در حالی است که «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، نیز از رویکرد سندرز مبنی بر کنترل سلاح در این کشور انتقاد کرد. 

«پت بودجج»، شهر پیشین ساوث بند، نیز از این قائله عقب نماند و سندرز را متهم کرد که «نوستالژی سیاست‌های انقلابی دهه ۱۹۶۰ را در سر دارد.»

سندرز در این میان با اشاره به حمله‌هایی که به او شده گفت: «انگار اسمم را امشب کمی بیش از گذشته می‌شنوم. دلیلش را نمی‌دانم.»

   

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز