خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون فهرست مشترک نقشه «معامله قرن» را پاره کرد

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۷۵۰

رئیس فراکسیون فهرست مشترک عربی در کنست نقشه معامله قرن را پاره و لگد‌مال کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «احمد الطیبی»، رئیس فراکسیون فهرست مشترک عربی در کنست هنگام سخنرانی در پارلمان نقشه طرح موسوم به «معامله قرن» را پاره و زیر پا لگد‌مال کرد.  

طیبی تاکید کرد که این سرنوشت نقشه معامله قرن است پیش از آنکه کارزار «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به مبارزات تحریک‌آمیز علیه فهرست مشترک بپردازد.

وی در ادامه افزود: «ما پیش از این نیز در مبازرات انتخاباتی نتانیاهو که خود غرق در فساد است، مورد اقدامات تحریک‌آمیز وی قرار گرفتیم.»

طیبی تاکید کرد: «افزایش حمایت از فهرست مشترک عربی، باعث ترس شدید نتانیاهو شده است. او به خوبی می‌­داند هر کرسی که به کرسی‌­های فهرست مشترک در کنست اضافه شود، میخی بر تابوت حکومت او است و وی را به حبس سوق می­‌دهد.»

رئیس فراکسیون فهرست مشترک خطاب به «بنی گانتز»، رئیس ائتلاف آبی و سفید گفت: «با حمایت از معامله قرن مرتکب اشتباه بزرگی شدی و در پاسخ به بند مرتبط با کوچ اجباری ساکنان عرب منطقه مثلث دو هفته تاخیر کردی. اما باید بدانی که ساکنان منطقه مثلث صاحبان اصلی این سرزمین هستند و با هواپیما و کشتی به اینجا نیامده­‌اند، هیچ کس نمی­‌تواند حق آن‌ها را سلب کند، زیرا مهره‌­های شطرنج در دست مردان دیوانه کاخ سفید نیست.»

وی افزود: «ما با معامله قرن و مفاد آن مخالف هستیم  و فقط قدس شریف را به عنوان پایتخت کشور فلسطین می­‌شناسیم و این فلسطینی‌­ها هستند که حق تعیین سرنوشت خود را دارند نه دونالد ترامپ و دارودسته‌­اش.»

طیبی در پایان نقشه معامله قرن را پاره و زیر پا لگد مال کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز