خبرگزاری کار ایران

مقام‌های رسمی اعلام کردند:‌

رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی در زمان مقرر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۵۵۰

کره‌جنوبی و آمریکا خود را برای رزمایش نظامی مشترک بهاری آماده می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ، به‌رغم شیوع ویروس «کرونا»، کره جنوبی و آمریکا خود را برای رزمایش نظامی مشترک بهاری آماده می‌کنند. این خبر را مقام‌های رسمی روز گذشته –جمعه- در حالی اعلام کردند که پیشتر گزارش‌هایی مبنی بر احتمال به تعویق افتادن این رزمایش‌ها منتشر شده بود. 

روزنامه آساهی پیشتر به نقل از چندین مقام آگاه گزارش داده بود که سئول و واشنگتن شغول بررسی احتمال به تعویق انداختن این رزمایش هستند و بناست اواخر ماه جاری میلادی برگزار شود. 

این رزمایش‌های بهاری ممعمولا به مدت ۱۰ روز و در ماه مارس برگزار می‌شود. 

یک مقام نظامی در این رابطه گفت: «در حال حاضر، بنا بر برنامه‌ریزی‌ها آماده‌سازی‌ها را پیش برده‌ایم».

وی افزود که خبری از آنچه در روزنامه آساهی به آن اشاره شده ندارد. 

یک مقام رسمی دیگر نیز گفت: «موضع ما این است که آمریکا و کره‌جنوبی این رزمایش مشترک را پیش خواهند برد و با همکاری مشترک آن را انجام خواهند داد» تا از لحاظ نظامی تلاش‌های دپیماتیک برای خلع تسلیحات هسته‌ای در کره شمالی را حمایت کنند. وی در ادامه گفت که مقام‌های نظامی تحولات در زمینه ویروس کرونا را از نزدیک دنبال کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز