خبرگزاری کار ایران

رسانه­‌های لبنان:

کشورهای اروپایی موضع یکسانی در برابر دولت جدید لبنان ندارند

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۴۵۳

رسانه‌­های لبنان امروز- چهارشنبه- گزارش دادند که کشورهای عربی و غربی در قبال دولت جدید لبنان موضع یکسانی ندارند.

به گزارش ایلنا، رسانه­های لبنان امروز- چهارشنبه- گزارش دادند که کشورهای عربی و غربی موضعی پراکنده در قابل دولت جدید لبنان دارند. برخی معتقد هستند که این کشور به فرصتی نیاز دارد تا تا نشان دهد که باید حمایت شود یا اینکه برای شکست رها شود.

روزنامه الجمهوریه لبنان نوشت: «گروه دیگری معتقد هستند که بسیاری از کشورهای غربی و عربی به دولت جدید لبنان هیچ فرصتی نخواهند داد و احکام خود را پیش از تشکیل این دولت صادر کردند،‌ آنها به این دولت به عنوان دولت حزب‌الله و متحدانش می‌­نگرند و همکاری با آنان را سخت می­‌دانند به ویژه اینکه گزینه‌­های سیاسی، متناقض هستند. این در حالی است که هنوز بحران­‌های منطقه حل نشده و روز به روز تنش در منطقه تشدید می‌­شود».

رسانه‌­های لبنان در ادامه افزودند که کشورهای غربی موضع یکسانی در قابل دولت «حسان دیاب»، نخست‌وزیر جدید ندارند. برای مثال موضع فرانسه با موضع آمریکا و دیگر کشورهای غربی متفاوت بوده و پاریس معتقد است که باید با دولت جدید لبنان بر اساس منطق آرامش تعامل مثبت داشت.

این منابع عنوان کردند که دولت دیاب در حال آماده‌سازی بیانیه وزارتی همزمان با ادامه جنبش مردمی البته با سیری بسیار نزولی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز