خبرگزاری کار ایران

حمید انصاری:

ستون فقرات طرح شوم معامله قرن، فروش عزت مردم فلسطین بود

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۹۵۱

قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در نشست خبری در خصوص معامله شوم قرن گفت که هدف از این طرح آمریکایی- صهیونیستی فروش عزت مردم فلسطین بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «حمید انصاری» قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در نشست خبری در خصوص معامله شوم قرن گفت که پدیده انقلاب اسلامی یکی از مسائلی است که شناخت آن نیازمند تبیین حقایق و آسیب شناسی آن است.

وی ادامه داد: از جمله مسائل مهم اندیشه‌های امام از ابتدا تا انتها، موضوع آرمان قدس و آزادی آن با انقلاب اسلامی ایران است. از نخستین روز سال ۴۲ در تمام فتواها و سخنان ایشان، مسأله فلسطین را می‌بینیم. فارغ از هر گونه اختلاف می‌بینیم که امام بارها بر مسأله فلسطین تکیه کردند و آن را شاه‌بیت کار خود می‌دانستند.

انصاری افزود: در داخل ایران و در زمان پهلوی هم بار‌ها رد پای اسرائیل را دیده بودیم که نخستین بار آموزش ساواک بود. امام هم تمام این ارتباط‌ها را افشاء کرده بود و برای نسل‌های مختلف کشورمان این موضوع کاملاً روشن است. در این فضا ما شاهد رونمایی از یک طرح به نام معامله قرن توسط ترامپ و نتانیاهو هستیم که ستون فقرات آن، فروش عزت مردم فلسطین بود.

وی ادامه داد: آنچه در وضعیت فعلی مهم به نظر می‌آید، توطئه آمریکا و اسرائیل در مورد معادلات منطقه است. از این جهت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی بحث بررسی مسائل مختلف را در دستور کار قرار داده است تا بتوانیم تمام مسائل را کالبد شکافی کنیم.

انصاری تصریح کرد: با توجه به واقعیت‌های میدانی و سیاسی در منطقه، رسانه‌های خارجی به دنبال آن هستند تا بتوانند مسأله فلسطین و معامله قرن را به نفع خودشان بایکوت کنند و ما باید در این عرصه بیش از حد فعال باشیم. به موازات این وضعیت باید بگویم که سال آینده کنگره‌ای با حضور اندیشمندان و نخبگان محور مقاومت در تهران با هدف حمایت و دفاع از انتفاضه مردم فلسطین برگزار خواهد شد. در این کنگره محور اصلی، استفاده از فضای عمومی جهان اسلام برای بازتعریف آرمان امام در بحث فلسطین خواهد بود و از تمام رسانه‌ها می‌خواهیم که ما را یاری کنند.

وی افزود: در بحث کنگره و مظلومیت ملت فلسطین شاهد کنش‌گری فعالان عرصه سینما بودیم و کارهای بسیار خوبی در این مسیر ساخته شده است. لذا از هنرمندان و کارگردانان می‌خواهیم که مجدداً وارد این عرصه شوند و در این زمینه هم فعال باشند.

انصاری در پایان تاکید کرد: یکی از هشدارهای امام در آن زمان، اقدام‌های تخریبی کشورهای سازشکار منطقه و اعراب بود که حالا هم شاهد آن هستیم. اگر آنها از این مواضع عقب‌نشینی نکنند، بدون تردید به سرنوشت انور سادات دچار می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز