خبرگزاری کار ایران

ایندپندنت:

انتظار می‌رود ترور سردار سلیمانی نتایج بسیار گسترده‌ای داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۶۴۵

رهبر جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وعده داد که این کشور انتقام سختی از آمریکا بگیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ایندپندنت، رهبر جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وعده داد که این کشور انتقام سختی از آمریکا بگیرد.

رهبر ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: «انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ دیشب آلودند.»

واشنگن اعلام کرد که این حمله که بامداد امروز -‌جمعه- روی داد به دستور مستقیم «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا صورت گرفته است.

از سوی دیگر، «حسن روحانی»، رئیس‌جمهوری ایران، در بیانیه‌ای این اقدام آمریکا را محکوم کرده و گفت: «ملت ایران انتقام این جنایت هولناک را خواهند گرفت.»

انتظار می‌رود که ترور سردار سلیمانی نتایج بسیار گسترده‌ای داشته باشد.

همچنین ترور «ابومهدی مهندس»، جانشین فرمانده الحشد الشعبی، نیز می‌تواند به واکنش گسترده مقام‌های نظامی بینجامد.

این اقدام همچنین دولت متزلزل عراقی را در موقعیت بسیار دشوار و پیچیده‌ای قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز