خبرگزاری کار ایران

میخائیل اولیانوف:

تحولات هشداردهنده‌ای پیرامون مسئله خلع سلاح هسته‌ای در جریان است

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۱۶۴

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین خواستار تلاش‌های دیپلماتیک جدی‌تر برای جلوگیری از افزایش تنش‌ها در شبه‌جزیره کره شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری تاس، «میخائیل اولیانوف»، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، خواستار تلاش‌های دیپلماتیک جدی‌تر برای جلوگیری از افزایش تنش‌ها در شبه‌جزیره کره شد. 

وی امروز -‌چهارشنبه- در پیامی توئیتری نوشت: «تحولات هشداردهنده‌ای پیرامون مسئله خلع سلاح هسته‌ای در جریان است. برای جلوگیری از وخیم‌تر شدن اوضاع، از جمله رد و بدل شدن "هدیه کریسمس" میان دو طرف، نیاز فوری به تشدید تلاش‌های دیپلماتیک وجود دارد. سیاست تحریم‌ها بایستی همان‌طور که در قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص کره شمالی در نظر گرفته شده‌اند، خلاقانه‌تر شوند. سیاست‌های آمریکا در خصوص توافق هسته‌ای ایران به خوبی به کره‌شمالی نشان داده است که توافق با آمریکا قابل اعتماد نیست.»

این در حالی است که «کیم جونگ‌اون»، رهبر کره شمالی، امروز گفت که کشورش به‌زودی سلاح استراتژیک جدیدی را رونمایی می‌کند. وی همچنین گفت که کره شمالی برنامه‌های تسلیحات هسته‌ای خود را تا زمانی که واشنگتن موضعی تهاجمی نسبت به این کشور دارد کنار نخواهد گذاشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز