خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

بازگشت صالح به بغداد / سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری کوچک در آمریکا/ هشدار رئیس کنفدراسیون عمومی کار فرانسه به ماکرون

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۴۶۰

بازگشت رئیس‌جمهوری عراق به بغداد، سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری کوچک در آمریکا و هشدار رئیس کنفدراسیون عمومی کار فرانسه به رئیس‌جمهوری این کشور از مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، به دنبال ملاقات نماینده یکی از گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب با برخی از مقامات کویتی، کاردار سفارت کویت در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی در موگادیشو پایتخت سومالی را محکوم کرد.

- وزارت دفاع عراق اعلام کرد که دو نفر از اعضای گروه تروریستی داعش در استان نینوا دستگیر شدند.

- بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری کوچک در ایالت لوئیزیانای آمریکا پنج نفر جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر زخمی شد.

- دولت فرانسه از این پس و با اجازه دادگاه قانون اساسی این کشور می‌تواند شبکه‌های اجتماعی را برای شناسایی افرادی که از پرداخت مالیات فرار می کنند، رصد و بررسی کند.

- دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل، پیام رزمایش مشترک ⁧ایران - چین - روسیه⁩ را اهتمام ایران به تامین امنیت منطقه و امنیت انتقال انرژی دانست.‌

- سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد که افکار عمومی ۲۸ ماه رفتار غیر انسانی دولت استرالیا با خانم نگار قدس کنی در زندان را فراموش نمی‌‌کند.

- رئیس‌جمهوری عراق که پنجشنبه گذشته عازم اقلیم کردستان شده بود، به بغداد بازگشت.

- رئیس کنفدراسیون عمومی کار فرانسه به رئیس‌جمهوری این کشور هشدار داد که به خواسته‌های معترضان عمل کند.

- ارتش سوریه حمله تروریست‌ها در حومه جنوب شرقی ادلب را ناکام گذاشت.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز