خبرگزاری کار ایران

شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دمشق

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۰۴۴

رسانه‌های رسمی صبح امروز- سه‌شنبه- از شنیده شدن صدای انفجارهایی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دمشق خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های رسمی صبح امروز -سه‌شنبه- از شنیده شدن صدای انفجارهایی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دمشق خبر دادند.

یک منبع میدانی گزارش داد که پدافند هوائی ارتش سوریه با اهداف دشمن در جنوب کشور مقابله کرده و تعدادی از موشک‌هایی که احتمالا اسرائیلی هستند را در اطراف فرودگاه بین‌المللی دمشق سرنگون کردند.

وی گفت که تعدادی از این موشک‌ها از سمت مثلث سوریه و لبنان به بلندی‌های جولان اشغالی شلیک شده و هدف آن حمله به مواضع نظامی سوریه در جنوب دمشق بوده که پدافند هوایی آنها را رهگیری و سرنگون کرده است.

یک منبع امنیتی دیگر نیز تأکید کرد: «جنگنده‌های اسرائیل تلاش کردند یکی از مواضع نظامی جنوب کشور را از طریق سلسله موشک‌های هوا به زمین هدف قرار دهند که پدافند هوائی ارتش سوریه با این موشک‌ها مقابله و بیشتر آنها را در جنوب دمشق مجاور قنیطره سرنگون کردند».

ارتش اسرائیل نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آژیر خطر در ارتفاعات جولان به صدا درآمده و چهار موشک شلیک شده از اراضی سوریه توسط سامانه گنبد آهنین رهگیری و خارج از سرزمین‌های اشغالی سرنگون شدند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز