خبرگزاری کار ایران

بازداشت ۲ فرد مظنون به توطئه برای انجام عملیات تروریستی توسط پلیس ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۱۱۸

پلیس ایتالیا امروز- چهارشنبه- در چارچوب تحقیق درباره عناصر افراطی راستگرا در پی توطئه برای انفجار مسجدی در نزدیکی منطقه «سیه‌نا»، دو مظنون را بازداشت و از ۱۰ نفر دیگر بازجویی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رسمی ایتالیا (انسا)، پلیس این کشور امروز- چهارشنبه- در چارچوب تحقیق از عناصر افراطی راست‌گرا در پی توطئه برای انفجار مسجدی در نزدیکی منطقه «سیه‌نا» دو مظنون را بازداشت کرده و ۱۰ نفر دیگر را مورد بازجوئی قرار داد. 

پلیس اعلام کرد که ۱۲ فرد متهم به تملک اسلحه برای اغراض خرابکارانه را مورد بازجویی قرار داده است. 

مقام‌علی پلیس اعلام کردند که شاخه‌های عملیات ویژه پلیس «فلورانس» و «سیه‌نا» بسیاری را مورد بازجوئی قرار داده و مکان جاسازی سلاح‌ها و مواد منفجره را در برخی منازل، انبارها و دفاتر در منطقه سیه‌نا کشف کرده‌اند. 

پلیس تصاویری از این مواد کشف شده را در رسانه‌های ایتالیا منتشر کرد. 

انسا به نقل از پلیس اعلام کرد گروهی که مورد بازجوئی قرار گرفتند، در حال طراحی توطئه برای انفجار مسجدی در «کولی وال السا» واقع در شمال غرب سیه‌نا از طریق لوله‌های گاز بوده‌اند. 

انجمن اسلامی ایتالیا با انتشار بیانیه‌ای در صفحه فیسبوک اعلام کرد: «افراط‌گرایی و تروریسم راست‌گرا دو خطر حقیقی هستند و ما از همه می‌خواهیم که آنها را محکوم کنند». 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز