خبرگزاری کار ایران

شهادت شماری از دیپلمات‌های آمریکایی در برابر مجلس نمایندگان

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۵۹۶

شماری از دیپلمات‌های آمریکایی بناست در روزهای آتی طی جلسه‌ای خصوصی در برابر کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان این کشور شهادت دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، شماری از دیپلمات‌های آمریکایی قرار است در روزهای آتی طی جلسه‌ای خصوصی در برابر کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان این کشور شهادت دهند. این در حالی است که دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا در حال جمع‌آوری پرونده برای استیضاح «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری این کشور هستند. 

انتظار می‌‌رود این شهادت‌ها نور بیشتری بر اتهام‌های مطرح‌شده علیه ترامپ مبنی بر اعمال فشار به «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهوری اوکراین، برای تحقیق درباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ بتاباند. 

ترامپ هرگونه اتهام در این زمینه را رد کرده است. 

«گوردون سانلند» سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا که در مجاب کردن اوکراین برای آغاز تحقیقات نقش داشت و «ماری یانوویچ»، سفیر پیشین ایالات متحده در اوکراین از جمله افرادی هستند که قرار است در برابر نمایندگان مجلس حاضر شوند. 

کاخ سفید پیشتر اعلام کرده بود که تا زمانی‌که نمایندگان مجلس نمایندگان درباره تایید تحقیقات استیضاح رای‌گیری نکند، اعتنایی به درخواست ارائه مدارک از سوی کمیته اطلاعات نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز