خبرگزاری کار ایران

ادامه جنجال‌ها برای استیضاح ترامپ:

کاخ سفید احضاریه دریافت کرد

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۵۵۸

کاخ سفید در ادامه جنجال‌ها بر سر استیضاح رئیس‌جمهوری آمریکا، از کمیته تحقیقات مجلس نمایندگان احضاریه دریافت کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه گاردین، کاخ سفید در ادامه جنجال‌ها بر سر استیضاح «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، از کمیته تحقیقات مجلس نمایندگان احضاریه دریافت کرده است. این در حالی است که «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهوری آمریکا، نیز دادخواستی مبنی بر ارائه مدارک دریافت کرده است. 

البته سریال دادخواست‌ها و احضاریه‌ها در کاخ سفید به اینجا ختم نمی‌شود. مهلت «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا، برای پیروی از احضاریه کمیته تحقیقات مجلس نمایندگان امروز -‌شنبه- به پایان می‌رسد. این در حالی است که نمایندگان دموکرات هشدار داده‌اند که هرگونه کوتاهی از سوی مقام‌های کاخ سفید در زمینه تحقیقات استیضاح ترامپ، سد کردن اجرای عدالت به شمار می‌آید. 

«استفانی گریشام» سخنگوی کاخ سفید، در واکنش به احضاریه مجلس نمایندگان آمریکا عنوان کرد: «این احضاریه چیزی را عوض نمی‌کند،‌ مگر درخواست مدارک بیشتر، اتلاف وقت و پول مالیات‌دهندگان که دست آخر نشان می‌دهد رئیس‌جمهور هیچ اشتباهی را مرتکب نشده است. دموکرات‌های به‌دردنخور می‌توانند همچنان به دادگاه من‌درآوردی‌شان ادامه دهند و در این بین رئیس‌جمهور و دولتش به کار خود برای مردم آمریکا ادامه می‌دهند.»      

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز