خبرگزاری کار ایران

آغاز رأی گیری در روز اصلی انتخابات ملی امارات

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۶۹۸

عملیات رأی گیری در روز اصلی انتخابات شورای ملی مرکزی در ۳۹ مرکز انتخاباتی در سراسر امارات آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام)، عملیات رأی‌گیری در روز اصلی انتخابات شورای مرکزی ملی در ۳۹ مرکز انتخاباتی در سراسر مناطق امارات آغاز شد. 

رأی گیری از ساعت هشت صبح امروز- شنبه- به وقت محلی آغاز شده و تا ساعت هشت شب ادامه خواهد داشت. پس از پایان رأی گیری مراکز رأی گیری بسته و نتایج اولیه شمارش آراو فهرست اولیه برندگان انتخابات شورای ملی فدرال ۲۰۱۹ اعلام می‌شود.

کمیته ملی انتخابات اعلام کرده است که تمام تلاش خود را برای تأمین تمام امکانات با بالاترین میزان دقت و شفافیت و پاکسازی عملیات انتخاباتی به کار می‌بندد.

این کمیته در ادامه افزوده است که رأی دهندگان می‌توانند از کارت شناسائی که تاریخ انقضای آن سپری شده استفاده کنند، چرا که دستگاه‌های الکترونیک قادر به خواندن آنها هستند. همچنین رأی دهندگان می‌توانند در صورت مفقود بودن کارت شناسایی خود از یک سند رسمی که هویت آنها را اثبات کند، استفاده کنند. 

این کمیته تأکید کرده است که اقدامات مذکور در راستای تمایل شدید کمیته برای تضمین حق انتخاباتی تمام اعضای هیأت‌های انتخاباتی صورت می‌گیرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز