خبرگزاری کار ایران

مجلس نمایندگان آمریکا جولیانی را احضار کرد

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۰۱۵

مجلس نمایندگان ایالات متحده وکیل شخصی رئیس‌جمهوری این کشور را احضار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، مجلس نمایندگان ایالات متحده روز گذشته -‌دوشنبه- «رودی جولیانی»، وکیل شخصی رئیس‌جمهوری این کشور را احضار کرد. این اقدام در راستای تحقیقات کنگره درباره تلاش «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، برای مجاب کردن دولت اوکراین و تحقیق درباره «جو بایدن»، نامزد انتخابات ۲۰۲۰، صورت گرفته است. 

رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا از جولیانی خواست تا مدارکش در این رابطه را تا تاریخ ۱۵ اکتبر تحویل دهد. 

وی همچنین به جولیانی هشدار داد: «ناتوانی یا امتناع‌تان از پاسخگویی به این احضاریه، از جمله به دستور رئیس‌جمهور یا کاخ سفید، مدرکی در رابطه با مانع‌تراشی در تحقیقات استیضاح به حساب می‌آید و به‌عنوان ادله علیه شما و رئیس‌جمهور استفاده خواهد شد».

بنا بر این احضاریه، جولیانی باید متن مکالمه‌های مربوط به پسر بایدن و همچنین فهرست اقدام‌هایی که خود او یا همکارانش برای فشار آوردن به رئیس‌جمهوری فعلی اوکراین در جهت تحقیق درباره بایدن انجام داده را به کمیته ارائه کند.  

رئیس کمیته اطلاعاتی همچنین از جولیانی خواست تا ارتباط‌های صورت‌گرفته در جهت کمک نظامی آمریکا به اوکراین و تلاش‌ها برای لغو یا تاخیر در آن را ارائه کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز