خبرگزاری کار ایران

برنی سندرز:

حامیان مالی بایدن تلاش دارند انتخابات را از آن خود کنند

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۸۳۹

سناتور ایالت ورمانت نامزد انتخابات ۲۰۲۰ را متهم کرد که با کمک هم‌پیمانانش بنا دارد انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها را بخرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «برنی سندرز»، سناتور ایالت ورمانت، امروز -‌شنبه- «جو بایدن»، نامزد انتخابات ۲۰۲۰ را متهم کرد که با کمک هم‌پیمانانش بنا دارد انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها را «بخرد».

وی گفت: «نباید تعجب کرد که حامیان مالی ثروتمند ساوزکارهای سیاسی تلاش دارند این انتخابات را با پول از آن خود کنند. حالا باید برای این اقدام خود را آماده کنیم.» 

سندرز به مقاله اخیر روزنامه نیویورک تایمز اشاره کرد که در آن گفته شده بود که هم‌پیمانان بایدن معتقدند وی بدون بهره‌گیری از کمیته فوق‌العاده اقدام سیاسی [کمیته‌ای برای جمع‌آوری کمک‌های مالی حامیان یک نامزد مشخص] نمی‌تواند پیروز شود. سناتور ایالت ورمانت عنوان کرد که این دست اقدام‌ها، کارزار انتخاباتی او و سراسر آمریکا را به خطر می‌اندازد. 

سندرز عنوان کرد: «کمیته فوق‌العاده اقدام سیاسی می‌تواند مقادیر زیادی پول برای حمایت یا حمله به نامزدها جمع‌آوری و تهیه کند. آنان تهدیدی برای دموکراسی ما هستند. راستش را بخواهید، آنان تهدیدی برای کارزار ما و امیدمان برای تغییر و تحول در کشورمان هستند.»

وی از هواداران خود خواست تا «به هر صورت که می‌توانند» از او حمایت مالی کنند تا وی بتواند با تلاش‌های این کمیته و حمایت از بایدن مبارزه کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز