خبرگزاری کار ایران

ادعای وزیر کشور سعودی:

عربستان در صدر کشورهای مبارزه‌کننده با تروریسم و افکار گمراه قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۱۲۱

وزیر کشور عربستان امروز- یکشنبه- مدعی شد که این کشور در صدر کشورهای جهان در زمینه مبازه با تروریسم و فکر گمراه و ریشه‌کن کردن آن و مبارزه با دخالت­‌های خارجی در امور منطقه قرار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آلمان،‌ «عبدالعزیز بن سعود بن نایف»، وزیر کشور عربستان امروز- یکشنبه- مدعی شد که این کشور توانسته است در صدر کشورهای جهان در زمینه مبارزه با تروریسم و افکار گمراه و خشکاندن ریشه‌­های آن و نیز مقابله با دخالت­‌های بیگانگان در امور منطقه برای بی‌ثبات کردن آن قرار بگیرد.

خبرگزاری رسمی عربستان (واس) به نقل از عبدالعزیز به مناسبت روز ملی این کشور نوشت:‌ «روز ملی برای ما مناسبتی مایه عزت و افتخار است،‌ ما از تلاش­‌های خالصانه و صادقانه اجدادمان در راه تأسیس این نظام بزرگ الهام می‌­گیریم».

وی در ادامه مدعی شد: «این نظام بزرگ بر اساس هدایت قرآن و سنت پیامبر تأسیس شده است و به دنبال تشکیل کشور مدرنی است که امنیت، انسجام و ارتباط متقابل بر آن حاکم باشد».

وزیر کشور سعودی طی اظهاراتی گفت که کشورش در یک برهه زمانی مشخصی به کشوری مدرن و پیشرفته در همه زمینه­‌ها تبدیل شده و در صدر کشورهای منطقه قرار دارد.

وی گفت که عربستان با پشتکار و اخلاص کامل برای خدمت به مسائل دو امت عربی و اسلامی و ارائه کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان در سراسر جهان صرف نظر از گرایش­‌های دینی یا نژادی آنان تلاش می­‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز