خبرگزاری کار ایران

دهلی نو اعلام کرد:

چنانچه پاکستان مسئله کشمیر را در سازمان ملل مطرح کند، واکنش می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۶۰۹

نماینده دائم هند در سازمان ملل گفت که چنانچه پاکستان سطح خود را در این رابطه پایین بیاورد، دهلی نو با پاسخ در خور خود را بالا می‌آورد.

به گزارش ایلنا به نقل پایگاه اینترنتی روزنامه تایمز آو ایندیا، گرچه هند اعلام کرده که یکی از محورهای اصلی سخنرانی «نارندرا مودی» نخست‌وزیر این کشور، در مجمع عمومی سازمان ملل تروریسم خواهد بود، دولت این کشور هشدار داد که چنانچه پاکستان در این مجمع از تحولات کشمیر سخنی به میان بیاورد، دهلی نو نیز به‌سختی به این مساله در سازمان ملل واکنش نشان می‌دهد. 

«سید اکبرالدین»، نماینده دائم هند در سازمان ملل، گفت که چنانچه پاکستان سطح خود را در این رابطه پایین بیاورد، دهلی نو با پاسخ در خور خود را بالا می‌آورد. 

وی در پاسخ به این‌که آیا به نظر او ممکن است اسلام‌آباد در نشست مجمع عمومی سازمان ملل مساله کشمیر را مطرح کند یا نه گفت: «هر کشوری به‌تنهایی تصمیم می‌گیرد که از چه مسیری در صحنه جهانی مواضع خود را اعلام کند. ممکن است برخی تصمیم بگیرند سطح خود را پایین بیاورند. پاسخ ما به آن‌ها این است که ما دست بالا را می‌گیریم. شاید آن‌ها بخواهند سطح خود را پایین بیاورند، اما ما بالا می‌رویم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز