خبرگزاری کار ایران

افشاگری کاتص درباره واکنش انتقادی بحرین و امارات به پاسخ حزب‌الله

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۹۷۸

وزیر خارجه اسرائیل اظهارات مخالفت‌آمیز بحرین و امارات علیه پاسخ حزب‌الله به ارتش این رژیم را در چارچوب تماس‌های سری خود با هر دو کشور توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از عرب ۴۸، «اسرائیل کاتص» وزیر امور خارجه اسرائیل تأکید کرد که ممانعت کشورهای بحرین و امارات از محکوم کردن تجاوزهای اسرائیل به لبنان در چارچوب تماس‌های این رژیم با هر دو کشور بوده است.

کاتص صبح امروز -دوشنبه- در نطق رادیوئی خود با تکرار برخی مواضع بی‌اساس گفت: «اسرائیل سیاست واضحی را در قبال ایران از جمله عدم اجازه به تهران برای موقعیت‌یابی در سوریه و ادامه گسترش غیر قانونی تولید موشک‌های نقطه زن حزب الله در پیش گرفته است». 

وی در ادامه مدعی شد که سیاست اسرائیل پیام آشکاری را به حزب الله منتقل کرده که بر پاسخ قوی این رژیم به هر نوع تجاوز تصریح می‌کند.

«خالد بن أحمد بن محمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین امروز در اظهاراتی واهی در توئیتی از حمله حزب الله لبنان به اسرائیل انتقاد و دولت این کشور را به تماشای تنش در مرزهای خود متهم کرد.

«انور قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجه امارات نیز با انتشار توئیتی مدعی شد: «قلب‌های ما امروز با لبنان و مردم این کشور همراه است. منطق حکم می‌کند که تصمیم جنگ و صلح باید توسط دولت اتخاذ شود و در وهله نخست بیانگر منافع ملی و صلح شهروندانش باشد». 

حزب الله پیش از این اعلام کرده بود که به دنبال هدف قرار گرفتن یک خودروی نظامی اسرائیل در مسیر «ثکنة افیفم» توسط نیروهای این جنبش، چند نفر از سربازان صهیونیست کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز