خبرگزاری کار ایران

یک نظرسنجی نشان داد:

اقبال حامیان بیمه همگانی در میان رای‌دهندگان آمریکایی

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۹۵۴

میزان حمایت در میان رای‌دهندگان دموکرات از نامردهای این حزب که حامی بیمه همگانی هستند از ۳۵ درصد در ماه ژانویه به ۵۲ درصد رسیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، یک نظرسنجی نشان داد که آن دسته از نامزدهای حزب دموکرات که از طرح «بیمه درمانی همگانی» حمایت می‌کنند، از حمایت بیشتری در میان رای‌دهندگان برخوردارند. این نظرسنجی را پایگاه اینترنتی پولیتیکو امروز -‌چهارشنبه- منتشر کرد. 

براساس این نظرسنجی، میزان حمایت در میان رای‌دهندگان دموکرات از ۳۵ درصد در ماه ژانویه به ۵۲ درصد رسیده است. «برنی سندرز»، سناتور ایالت ورمانت، «کامالا هریس»، سناتور ایالت کالیفرنیا و «الیزابت وارن»، سناتور ایالت ماساچوست، پیشنهاد طرح بیمه همگانی را داده‌اند. 

ناگفته نماند که این موضوع باعث نشده که این نامزدها از «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، در نظرسنجی‌ها پیشی بگیرند. داده‌های شرکت داده‌پردازی مورنینگ کانسالت نشان از آن دارد که بایدن همچنان در نظرسنجی‌ها با ۱۳ درصد اختلاف از نزدیک‌ترین رقیب خود، برنی سندرز، جلوتر است. 

این دو نظرسنجی میان هزار و ۹۸۷ نفر که ۷۶۸ تن از آن‌ها دموکرات بودند، در خلال تاریخ ۲۵ الی ۲۷ ژانویه و ۲۲۳ الی ۲۵ آگوست برگزار شد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز