خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

بیایید گردبادها را بمباران اتمی کنیم!

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۵۱۴

رئیس‌جمهوری آمریکا، چندین بار با مقام‌های امنیت ملی درباره احتمال استفاده از بمب‌های اتمی برای جلوگیری از رسیدن گردبادها به ایالات متحده حرف زده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، چندین بار با مقام‌های امنیت ملی درباره احتمال استفاده از بمب‌های اتمی برای جلوگیری از رسیدن گردبادها به ایالات متحده حرف زده بود. این خبر را پایگاه اینترنتی آکسیوس امروز -‌دوشنبه- به نقل از منابع آگاه گزارش داده است. 

به گفته این مقام‌های آگاه، ترامپ طی یک جلسه درباره گردبادی که به سمت آمریکا در حال حرکت بود گفت: «چرا با بمب هسته‌ای از بین‌شان نبریم؟‌ این گردبادها در ساحل آفریقا شکل می‌گیرند و وقتی از اقیانوس اطلس می‌گذرند، یک بمب هسته‌ای در مرکزشان می‌اندازیم و این باعث نابودی‌شان می‌شود. چرا این کار را نکنیم؟»

منابع آگاه گزارش دادند که مقام‌های حاضر در این نشست از این اظهارنظر ترامپ شگفت‌زده شدند. 

آکسیوس گزارش داد که ترامپ این فکر بکرش را با مقام‌های عالی‌رتبه کاخ سفید هم در میان گذاشته است. یک منبع آگاه گفت که ترامپ در سال ۲۰۱۷ درباره امکان بمباران گردبادها حرف زده بود، اما از به‌کار بردن لفظ اتمی اجتناب می‌کرد. 

یک مقام ارشد در واکنش به این خبر گفت که پیشنهاد ترامپ دلیلی برای نگرانی ندارد، چراکه هدف رئیس‌جمهور این است که گردبادهای فاجعه‌بار به آمریکا نرسند و این «چیز بدی نیست.»

کاخ سفید هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز