خبرگزاری کار ایران

نماینده مسلمان کنگره آمریکا:

ترامپ از ما می‌ترسد، پس به ما حمله می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۶۵۲

نماینده مسلمان دموکرات کنگره آمریکا گفت که رئیس جمهوری این کشور به دلیل ترس از نمایندگان ملیت‌های مختلف مدام آنها را مورد حمله قرار می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «رشیده طلیب» نماینده دموکرات کنگره آمریکا در مصاحبه با روزنامه «گاردین» انگلیس گفت: «دونالد ترامپ»،‌ رئیس جمهوری آمریکا نمایندگان قومیت‌های مختلف را مدام مورد حمله قرار می‌دهد، چرا که از آنها می‌ترسد.

وی گفت: «موضوع برای من به ویژه از هفته گذشته کاملا روشن شده است، ترامپ از ما می‌ترسد». 

طلیب در ادامه افزود: «او از ما زنان دارای ملیت‌های مختلف می‌ترسد،‌ زیرا ما از او نمی‌ترسیم و هیچ هراسی نداریم از اینکه درباره مردی مدافع نژاد سفید در کاخ سفید با برنامه‌های تنفر آمیز سخن گوئیم». 

وی ادامه داد: «ترامپ تلاش می‌کند تا با حمله به ما افکار عمومی را از این حقیقت منحرف کند که تعداد افراد فقیر در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری است و او به عنوان یک رئیس شکست خورده است». 

طلیب در ادامه افزود:‌ «ترامپ می‌ترسد زیرا ما برنامه‌های واقعی برای مردم آمریکا داریم». 

این نماینده مسلمان کنگره، ‌خود و سه همکارش که اخیرا مورد حمله ترامپ قرار گرفته‌اند را آن روی جدید حزب دموکرات توصیف کرد. 

ترامپ هفته گذشته در واکنش به انتقاد طلیب از اسرائیل برای ممانعت از ورودش به کرانه باختری با حمله به این نماینده دموکرات او را دشمن یهودیان خواند.

وی ماه گذشته با انتشار توئیت‌های نژادپرستانه و حمله به نمایندگان زن دموکرات در کنگره با ملیت‌های مختلف آنها را متولدان خارج و مشکل‌آفرین توصیف کرده بود که با موج انتقادات فراوان مواجه شد. 

ترامپ در این توئیت‌ها بدون اشاره به نام این نمایندگان زن و نادیده گرفتن آنها به عنوان شهروند آمریکایی از آنها خواسته بود که مکان تولد خود بازگردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز