خبرگزاری کار ایران

سی‌ان‌ان گزارش داد؛

نگاه مسلمانان بریتانیا به اقدامات جانسون در برابر اسلام‌هراسی

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۶۷۸

نظرات جانسون در مورد مسلمانان باعث شده بود که وی در بریتانیا به عنوان یکی از بزرگترین جوامع مسلمان اروپا به نظریات تفرقه‌انگیز متهم باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، نگاه‌های جامعه مسلمان بریتانیا، به اقدامات بوریس جانسون دوخته شده است تا وی بتواند بحران اسلام‌هراسی که بریتانیا تاکنون با آن مواجه بوده است را حل و فصل کند.

جانسون که با اتهام اسلام‌هراسی رو‌به‌رو است، در سال ۲۰۱۸ در اظهارنظری زنان مسلمان با پوشش برقع را به بسته‌های پستی و دزدان بانک تشبیه کرده بود که با واکنش بسیار مسلمانان مواجه شد.

نظرات وی در مورد مسلمانان باعث شده بود که وی در بریتانیا به عنوان یکی از بزرگترین جوامع مسلمان اروپا به نظریات تفرقه‌انگیز متهم باشد.

وی پیش از این در پارلمان بریتانیا به خاطر نظرات اسلام هراسانه خود مورد پرس و جو قرار گرفته بود.

آنچه که مسلمانان را در مورد وی بیشتر نگران کرده اظهارات پیشین او در مورد عقب‌ماندگی کشورهای مسلمان و علت آن است.

وی پیش از این، اظهارات ضداسلام خود را تنها عقاید دوره جوانی خود خوانده بود و اینکه این نظرات را رسانه‌ها از مقال‌ های دوران جوانی وی پیدا کرده‌اند.

این در حالیست که جانسون سعی کرده است در سال‌های اخیر و تصدی پست‌های مختلف از مسلمانان به عنوان شهروندان تاثیرگذار در راس امور مختلف استفاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز