خبرگزاری کار ایران

دفاع رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ار شیوه مدیریت استیضاح ترامپ

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۷۸۹

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از شیوه مدیریت تحقیقات درباره استیضاح رئیس‌جمهوری ایالات متحده دفاع کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، امروز -جمعه- از شیوه مدیریت تحقیقات درباره استیضاح «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، دفاع کرد.

شماری از دموکرات‌های مجلس نمایندگان از پلوسی به‌خاطر استراتژی محتاطانه‌اش در مواجهه با اتهام سوءرفتار رئیس‌جمهور انتقاد کرده‌اند. اما پلوسی، در بیانیه‌ای طولانی و مفصل، استدلال کرد که رهبران حزب دموکرات با چنگ و دندان تلاش دارند ترامپ را متهم کنند. وی در دفاع از این رویکرد فهرستی طولانی از تحقیقات کمیته‌ها، گزارش‌های دادگاه‌ها و راه‌حل‌های حقوقی را برای پیشبرد استیضاح برشمرد.

وی گفت: «برای حراست از دموکراسی و قانون اساسی، دموکرات‌ها در کنگره همچنان به قانون‌گذاری، تحقیق و پیگرد ادامه خواهند داد». این قانون‌گذار همچنین اعلام کرد که عدم استقبال مردم و جمهوری‌خواهان کنگره به بی‌اثر گذاشتن تلاش‌ها برای استیضاح ترامپ دامن زده است.

پلوسی گفت: «حمله به انتخابات و قانون اساسی‌مان تهدید امنیتی بزرگی است. ما وظیفه داریم که نظام دموکراتیک‌مان را حفظ کنیم... در آمریکا کسی بالاتر از قانون نیست. رئیس‌جمهور پاسخگو خواهد بود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز