خبرگزاری کار ایران

روایت وزیر دفاع تونس از آخرین دیدارش با رئیس‌جمهوری فقید این کشور

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۲۰۹

روزنامه «صبح هفته» تونس اظهارات وزیر دفاع این کشور درباره آخرین دیدارش یا رئیس‌جمهوری فقید را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم،‌ روزنامه «صبح هفته» تونس، اظهارات «عبدالکریم الزبیدی» وزیر دفاع این کشور در روزنامه «لوطون» درباره آخرین دیدارش با «الباجی قائد السبسی»، رئیس‌جمهوری فقید تونس را منتشر کرد.

این روزنامه نوشت: «زبیدی تأکید کرد که در آخرین دیدارش با رئیس‌جمهوری فقید در کاخ قرطاج که دوشنبه گذشته برگزار شد، تلاش کرده تا به هر ترفندی او را نسبت به وضعیت دشوار جسمی‌اش آسوده خاطر کند». 

در ادامه اظهارات زبیدی آمده است: «اما هوش رئیس‌جمهور و توان او در ارزیابی اوضاع در آن روز نیز کاملا به جا بود و در پاسخ گفت: من می‌دانم که مرگم فرا رسیده است ... آماده مشیت الهی هستم». 

روزنامه صبح هفته در ادامه نوشت: «این سخنان آویزه گوش وزیر دفاع مانده و وی تأکید کرد که السبسی بلافاصله پیام‌های بسیار مهمی را به وی ابلاغ کرد که مناسب طرح در رسانه‌ها نیست». 

بر اساس این گزارش، الباجی قائد السبسی دوشنبه گذشته در کاخ قرطاج با زبیدی دیدار و به همراه وی وضعیت امنیتی این کشور به ویژه در مرزها و نیز آمادگی نیروهای نظامی که در نتیجه هماهنگی مستمر بین دو نهاد نظامی و امنیتی در سطح بسیار بالا قرار دارد را مورد بحث و بررسی قرار داده بود. 

رئیس‌جمهوری تونس پنجشنبه گذشته، ۲۵ جولای خبر درگذشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز