خبرگزاری کار ایران

محمد علی الحوثی: حمله ائتلاف متجاوز به بخش بهداشت چند بعدی است/ آمریکا عاملی اصلی قحطی در یمن

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۰۳۶

عضو شورای سیاسی عالی انقلاب یمن تأکید کرد که حمله ائتلاف متجاوز به بخش بهداشت یمن دارای چند بعد بوده و آمریکا عامل اصلی قحطی در یمن است.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره،‌ «محمد علی الحوثی»، عضو شورای سیاسی عالی کمیته انقلاب یمن در دیدار با رئیس بخش بهداشت در صنعاء گفت: «حمله ائتلاف متجاوز به بخش بهداشت چند جانبه بوده که خروج کادر پزشکی از کشور، از آن جمله است».

وی با تقدیر از تلاش‌های وزارت بهداشت یمن گفت که ۶۰ معیار، تعیین کننده سطح کیفی خدمات بهداشتی در کشور هستند. 

محمد علی الحوثی تأکید کرد که در حقیقت آمریکا با در تنگنا قرار دادن مردم یمن از جانب عربستان و امارات عامل اصلی فقر و قحطی در کشور است. 

وی در همین راستا توضیح داد که با تعدادی از سازمان‌ها برای جایگزینی کمک‌های غیر نقدی به کمک‌های نقدی توافق شده و نهادهای بین‌المللی از بازسازی ویرانه‌های برجای مانده از تجاوز ائتلاف به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی اعلام حمایت کرده‌اند. 

صنعاء با نظارت «مهدی المشاط»، رئیس شورای عالی سیاسی میزبان دیدارهای مشورتی با رؤسای بخش بهداشت در سراسر استان‌های این کشور با شعار «معیارهای روشمند زیربنای توسعه‌بخش بهداشت و فعال‌سازی عملکرد سازمانی» با حضور دو هزار شرکت‌کننده تا تاریخ ۲۴ جولای خواهد بود. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز