خبرگزاری کار ایران

آغاز اجرای فرمان ده ماده ­ای عبدالمهدی درباره الحشد الشعبی

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۷۲۸

نخست وزیر عراق روز گذشته- سه‌شنبه- آغاز اجرای فرمان ۱۰ ماده­‌ای در ارتباط با حشد الشعبی را اعلام و دستور وضع ساز و کار مناسب برای تثبیت پست‌­های سرپرستی را صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، «عدل عبدالمهدی» نخست‌وزیر عراق روز گذشته -سه‌شنبه- در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی آغاز اجرای فرمان ۱۰ ماده­‌ای در ارتباط با حشد الشعبی را اعلام و دستور وضع ساز و کار مناسب برای تثبیت پست‌­های سرپرستی را صادر کرد.

وی گفت: «حشد الشعبی نیروی فداکاری است و خون آنها در آزاد سازی عراق سهم بسزایی داشته است».

نخست‌وزیر عراق در ادامه افزود: «اجرای فرمان دیوانی درباره حشد الشعبی را آغاز کرده‌­ایم».

عبدالمهدی با اشاره به تشکیل کمیته شغلی برای شفاف‌سازی اسامی مناصب خاص و مدیرکل‌­ها توضیح داد که مکانیسم کاملی برای پایان دادن به پست­‌های سرپرستی وضع شده است.

وی گفت: «ما تعداد فراوانی جای خالی در بخش‌­های اداری داریم و باید برای ایجاد تعادل در سمت­‌های خاص تلاش کنیم. بیش از نیمی از پست‌­های سرپرستی پایان یافته و آنها را تثبیت خواهیم کرد».

نخست‌وزیر عراق همچنین تأکید کرد که پرونده­‌های دیگری از جمله قاچاق نفت و مبارزه با مواد مخدر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز