خبرگزاری کار ایران

یک نظرسنجی نشان داد:

۵۳ درصد از مردم آمریکا از عملکرد ترامپ رضایت ندارند

کد خبر : ۷۸۲۶۷۹

یک نظرسنجی نشان داد که بسیاری از مردم آمریکا از عملکرد و سیاست‌های رئیس‌جمهوری این کشور رضایت نداشته و این بدان معناست که وی در انتخابات پیش رو آسیب‌پذیر خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی اروسیاویوو، براساس یک نظرسنجی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا ممکن است با چالش‌هایی در انتخابات سال ۲۰۲۰ مواجه شود. 

بنا به آخرین نظرسنجی شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز و واشنگتن‌پست، بسیاری از مردم آمریکا از عملکرد و سیاست‌های او رضایت نداشته و این بدان معناست که وی در انتخابات پیش رو آسیب‌پذیر خواهد بود. 

این در حالی است که نظرسنجی‌ها نشان از آن دارد که ۵۳ درصد از مردم آمریکا از عملکرد او به‌عنوان رئیس‌جمهور رضایت ندارند و تنها ۴۴ درصد او را تایید می‌کنند. 

در زمینه اقتصاد، ۵۱ درصد گفته‌اند که از عملکرد او رضایت دارند، گرچه میزان نارضایتی در مسائلی چون مالیات و گرمایش جهانی بالاتر است. 

علاوه بر این، ۶۵ درصد از مردم معتقدند که ترامپ از زمان آغاز به کارش «رفتاری در شان یک رئیس‌جمهور نداشته» و ۲۸ درصد از مردم نیز نظر مخالفی دارند. 

۳۷ درصد از رای‌دهندگان نیز معتقدند که ترامپ باید استیضاح شود که این میزان نسبت به ماه آوریل تغییری نکرده است. 

  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز