خبرگزاری کار ایران

سرگئی لاوروف در دیدار با دبیر کل سازمان همکاری اسلامی:

باید تلاش‌ها برای مبارزه با تروریسم بین‌المللی را ادامه داد

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۹۰۳

وزیر خارجه روسیه گفت که مسکو مشارکت با سازمان همکاری اسلامی را برای حل‌وفصل بحران‌ها در خاورمیانه و مبارزه با ترور بسیار حیاتی قلمداد می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری تاس، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه گفت که مسکو مشارکت با سازمان همکاری اسلامی را برای حل‌وفصل بحران‌ها در خاورمیانه و مبارزه با ترور بسیار حیاتی قلمداد می‌کند. وی این سخنان را در دیدار با «یوسف بن احمد العثیمین»، دبیر کل سازمان همکاری اسلامی، این سخنان را بر زبان آورد. 

لاوروف گفت: «از گفت‌وگو درباره تحولات جهانی و همچنین حل بحران در دنیای اسلام استقبال می‌کنیم. به باور ما بسیار مهم است که مواضع‌مان را براساس تصمیم‌های شورای امنیت سازمان ملل در زمینه مسئله فلسطین، بحران سوریه و یمن و بیبی و دیگر بخش‌های جهان با یکدیگر هماهنگ کنیم.»

لاوروف همچنین افزود: «شکی نیست که همیشه به این تلاش‌ها در زمینه مسائلی چون مبارزه با تروریسم بین‌المللی نیاز هست. بنابراین باید مواضع‌مان را با یکدیگر هماهنگ کنیم.»

دبیر کل سازمان همکاری اسلامی نیز اشاره کرد که امروزه مشکل اصلی تروریسم بین‌المللی است که به هیچ روی نمی‌توان آن را توجیه کرد. وی تاکید کرد که روسیه به‌عنوان یک ابرقدرت نقشی تعیین‌کننده در زمینه صلح و امنیت دارد. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز