خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۲۴ ساعت گذشته؛

نامزدی وزیر دفاع آلمان برای ریاست کمیسیون اروپا/ ابراز نگرانی وزرای خارجه تروئیکای اروپا نسبت به عبور ایران از سقف ذخایر اورانیوم غنی‌شده/ انتقاد وزیر انرژی روسیه از رویکردهای ضد ایرانی غرب

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۶۲۹

نامزدی وزیر دفاع آلمان برای ریاست کمیسیون اروپا، ابراز نگرانی وزرای خارجه تروئیکای اروپا نسبت به عبور ایران از سقف ذخایر اورانیوم غنی‌شده و انتقاد وزیر انرژی روسیه از رویکردهای ضد ایرانی غرب از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  امارات متحده عربی تا پیش از این امکان سرمایه‌گذاری ۴۹ درصدی به سرمایه‌گذاران خارجی در این کشور می‌داد که مطابق قانون جدید این سهم تا صد درصد افزایش خواهد یافت. 

- وزیر انرژی روسیه با انتقاد از رویکردهای ضد ایرانی غرب، تحریم‌ها علیه تهران را غیرقانونی خواند.

-  به دنبال نشانه‌های مثبت رئیس‌جمهوری ایالات متحده برای حضور هوآوی در آمریکا هنوز نشانه‌های عملی برای حضور این شرکت در بازار ایالات متحده دیده نشده است.

- وزرای خارجه تروئیکای اروپا در بیانیه مشترکی نسبت به عبور ایران از سقف ذخایر اورانیوم غنی‌شده ابراز نگرانی کردند.

- به دنبال سابقه شبهه مالیاتی رئیس‌جمهوری آمریکا، کمیسیون مالیاتی کنگره از وزارت خزانه‌داری خواسته است مدارک مالیاتی شش سال گذشته وی را ارائه کند.

- با تصمیم رهبران اروپایی وزیر دفاع آلمان نامزد ریاست کمیسیون اروپا شد.

- رئیس فعلی صندوق بین‌المللی پول به عنوان نامزد ریاست بانک مرکزی اتحادیه اروپا معرفی شد.

- وزیر خارجه ایران در پیامی توئیتری اعلام کرد که پایبندی کامل ایران به برجام، منوط به انجام تعهدات اقتصادی طرف اروپایی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز