خبرگزاری کار ایران

برایان هوک:

سیاست خارجی آمریکا متکی بر کشاندن ایران به میز مذاکره است

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۵۹۰

رئیس گروه اقدام ایران مدعی شد که برای مقابله با ایران به فشار بسیاری نیاز بوده و سیاست خارجی ایالات متحده در این زمینه متکی بر کشاندن ایران به میز مذاکره است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌بی‌سی، «برایان هوک»، نماینده وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران، امروز -شنبه- مدعی شد که این کشور تحریم‌ها علیه ایران را افزایش خواهد داد. 

وی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌بی‌سی در ابوظبی در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد: «تحریم‌ها علیه ایران را افزایش می‌دهیم و سیاست خارجه‌مان را به همین شکل پیش می‌بریم.»

هوک همچنین مدعی شد که برای مقابله با آنچه وی «تجاوز منطقه‌ای» ایران نامید، به فشار بسیاری نیاز بوده و سیاست خارجی آمریکا در این زمینه متکی بر کشاندن ایران به میز مذاکره است. 

وی همچنین مدعی شد: «هنگامی که رئیس‌جمهوری آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران بیرون آمد، سیاست خارجی جدیدی را شکل دادیم که چند هدف داشت؛ این سیاست بناست سرمایه‌گذاری مورد نیاز ایران برای خشونت و توسعه آن در منطقه را هدف قرار دهد و از سوی دیگر آنان را به میز مذاکره بکشاند.»

هوک در ادامه مدعی شد: «بنابراین نهایتا می‌خواهیم به توافقی جدید دست یابیم که تجاوز منطقه‌ای ایران، برنامه موشکی و هسته‌ای‌اش را مدنظر قرار دهد. در این راستا، باید به این کشور فشار وارد کرد. برای آن‌که ایران رفتار خود را تغییر دهد باید فشار بسیاری اعمال کرد. بنابراین تحریم‌ها علیه ایران را افزایش می‌دهیم تا این سیاست خارجه را پی بگیریم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز