خبرگزاری کار ایران

سی‌ان‌ان گزارش داد:

احتمال اعزام نیروهای بیشتر آمریکایی به خاورمیانه

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۵۱۸

تیم امنیت ملی رئیس‌جمهوری آمریکا بناست در روزها آینده درباره اعزام نیروی نظامی بیشتر به خاورمیانه در پی حادثه پیش آمده برای دو نفت‌کش در دریای عمان تصمیم‌گیری کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری سی‌ان‌ان، انتظار می‌رود تیم امنیت ملی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، در روزها آینده درباره اعزام نیروی نظامی بیشتر به خاورمیانه در پی حادثه پیش آمده برای دو نفت‌کش در دریای عمان تصمیم‌گیری کند. این خبر را دو مقام رسمی آگاه اعلام کردند.

این مقام‌ها افزودند که هنوز مشخص نیست که ترامپ چه زمانی در جریان این طرح قرار می‌گیرد و تصمیم در این زمینه چه زمانی اتخاذ خواهد شد.

به گفته این مقام‌ها، تمرکز این طرح بر بازدارندگی و دفاع در برابر آنچه مقام‌های آمریکا در ادعایی بی‌اساس تجاوز ایران می‌خوانند، متمرکز است. هنوز درباره این‌که چه نیروهایی بناست در این طرح اعزام شوند، تصمیمی گرفته نشده است.

مقام‌های آگاه گزارش دادند که نیروهای نظامی زمینی هنوز در این طرح مطرح نشده‌اند. آنها همچنین عنوان کردند که توانایی‌های اضافی مانند موشک‌های پاتریوت، جت‌های جنگنده و کشتی‌هایی که بازدارندگی بیشتری داشته باشند در این طرح ارائه شده‌اند.  

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز