خبرگزاری کار ایران

کانال اسرائیلی فاش کرد:

دیدار محرمانه محمود عباس با رئیس شاباک

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۹۱۱

کانال ۱۲ اسرائیل گزارش داد که رئیس شاباک اخیرا دیدار محرمانه‌ای را با رئیس تشکیلات خودگران فلسطین به منظور اقناع وی برای دریافت درآمدهای مالیاتی به صورت جزئی برای پایان دادن به بحران اقتصادی موجود داشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، کانال ۱۲ اسرائیل گزارش داد که «ناداف آرگمان» رئیس سرویس امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) به صورت محرمانه با «محمود عباس» ‌رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرده است.

این کانال جزئیات نتایج دیدار را افشا نکرده اما تأکید کرد که «سازمان امنیت اسرائیل» نسبت به سقوط قریب الوقوع تشکیلات خودگردان فلسطین بر اثر اتمام ذخایر مالی آن پس از عدم پذیرش دریافت درآمدهای مالیاتی اسرائیل به صورت جزئی از سه ماه پیش نگران است. 

رژیم صهیونیستی اخیرا اجرای قانونی مبنی بر کسر بیش از ۵۰۰ میلیون شکل از اموال صندوق پاک‌سازی فلسطین را به عنوان مجازات تشکیلات خودگردان به دلیل پرداخت حقوق ماهانه به خانواده‌های اسرا و شهدای فلسطینی تصویب کرد. 

تشکیلات خودگردان فلسطین در ماه آوریل از دریافت حواله بانکی به ارزش ۶۰۰ میلیون دلار به عنوان درآمدهای پاک‌سازی و گمرکی به دلیل کسر آنها خودداری کرد.

بودجه پاک‌سازی بزرگ‌ترین بخش از درآمدهای کل فلسطین را تشکیل می‌دهد و ارزش آن به ماهانه حدود ۱۸۰ میلیون دلار می‌رسد که مجموع مالیات‌های غیرمستقیم بر کالاهای وارداتی، کالاها و خدمات وارد شده به کرانه باختری و نوار غزه از اسرائیل یا از طریق بنادر و گذرگاه‌های تحت کنترل آنها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز