خبرگزاری کار ایران

سی‌ان‌ان گزارش داد:

سطح تنش‌ها میان ایران و آمریکا کاهش یافته است

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۳۹۰

یک ماه پس از ارسال ناو هواپیمابر از سوی آمریکا به خاورمیانه در واکنش به این مدعای ایالات متحده که ایران در تلاش برای حمله به نیروهای این کشور است، به‌نظر می‌رسد که تنش‌های میان تهران و واشنگتن رو به کاهش دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری سی‌ان‌ان، چند منبع آمریکایی اعلام کردند که به نظر می‌رسد تنش‌ها میان تهران و واشنگتن کاهش یافته است.

این منابع اعلام کردند که یک ماه پس از ارسال ناو هواپیمابر از سوی آمریکا به خاورمیانه در واکنش به این مدعای ایالات متحده که ایران در تلاش برای حمله به نیروهای این کشور است، به‌نظر می‌رسد که تنش‌های میان تهران و واشنگتن رو به کاهش دارد.

یک منبع آگاه به سی‌ان‌ان گفت: «به نظر می‌رسد که از سطح تنش‌ها کاسته شده است، اما همچنان موقعیت را از نزدیک زیر نظر داریم. هنوز نمی‌شود آسوده بود و باید هشیار ماند».

چند منبع آگاه به سی‌ان‌ان گفتند که در آن زمان آمریکا از طریق طرف ثالث، پیامی اولیه به ایران فرستاد و اطلاعات پنتاگون نشان از آن داشت که تهران تهدیدهای آمریکا را جدی نگرفته است. پس از آن بود که آمریکا قدم بعدی را برداشت و بخشی از نیروهای نظامی خود را به منطقه گسیل کرد. سی‌ان‌ان، این پیام‌ها را مشاهده نکرده است.

هیچ یک از این منابع سندی برای این مدعای خود ارائه نکرده‌اند.    

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز