خبرگزاری کار ایران

مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

شنیده شدن صدای انفجار در شمال فرودگاه «هیترو» در لندن/ ممنوعیت برقع در سریلانکا/ افشای مخالفت اوباما با ورود بایدن به رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۱۶

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۴۲۰

شنیده شدن صدای انفجار در شمال فرودگاه «هیترو» در لندن، ممنوعیت برقع در سریلانکا و افشای مخالفت رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده با ورود معاونش به رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۱۶ میلادی از جمله مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، خلبانان خطوط هوایی اسکاندیناوی که دست به اعتصاب زده‌اند، خواستار افزایش حقوق و کاهش ساعات کاری خود هستند.

- چین در چارچوب سیاست‌های افزایش ارتباطات خود با کشورهای دیگر از طریق گسترده‌تر کردن زیر ساخت‌های حمل و نقل، تصمیم دارد هر چه سریع‌تر به اهداف اقتصادی خود برسد.

- منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شمال فرودگاه «هیترو» لندن خبر دادند.

- دولت سریلانکا پوشیدن برقع را ممنوع کرد.

- یک روزنامه آمریکایی فاش کرد که در سال ۲۰۱۶ رییس‌جمهوری پیشین ایالات متحده با ورود معاون سابقش به رقابت‌های انتخاباتی مخالفت کرده بود.

- میزان فرار مالیاتی در تونس همچنان بالاست. 

- بیت کوین در خط مقاومت بین پنج هزار در میزان حداقل خود و تا پنج هزار و ۲۰۰ دلار در میزان حداکثری خود قرار گرفت و معامله شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز