خبرگزاری کار ایران

برایان هوک مدعی شد؛

صلح در خاورمیانه با وجود سیاست‌های ایران غیرممکن است

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۹۲۹

رییس گروه اقدام علیه ایران در نشست خبری گفت که هدف از لغو معافیت‌های نفتی توقف کمک‌های مالی ایران به گروه‌هایی مثل حماس و حزب‌الله و برنامه موشکی و ماهواره‌ای تهران است.

به گزارش ایلنا، «برایان هوک» رییس گروه اقدام علیه ایران امروز -دوشنبه- در نشست خبری مدعی شد: لغو معافیت‌های نفتی کشور‌های واردکننده نفت ایران، با هدف کاهش درآمد‌های تهران و توقف کمک‌های مالی کشورمان به گروه‌هایی مانند حماس و حزب‌الله و توقف برنامه‌های موشکی و ماهواره‌ای بوده است.

وی همچنین مدعی شد: صلح در خاورمیانه با وجود سیاست‌های خارجی ایران غیرممکن است.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران اظهار کرد که فرایند به صفر رساندن صادرات نفت ایران از دوم می (دوازده اردیبهشت) آغاز خواهد شد. ما می‌خواستیم هر چه زودتر معافیت‌ها را لغو کنیم اما باید بازار نفت را آماده می‌کردیم و این زمان برای رسیدن به این هدف کافی بود.

هوک گفت: هدف این کار، آسیب رساندن به سایر کشورها نبوده و ما تمام کارهای لازم را برای تامین نفت مورد نیاز بازار انجام می‌دهیم و صادرات نفتی ایران مهم‌ترین و شاید تنها اهرمی است که ما علیه ایران در اختیار داریم.

وی مدعی شد که آمریکا در سال جاری صادرات نفت ایران را به صفر خواهد رساند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز