خبرگزاری کار ایران

تیرگی روابط پاریس- تل‌­آویو به دنبال بلوکه شدن نیمی از وجوه مالیاتی به فلسطین

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۵۸۶

فرانسه به دنبال تصمیم رژیم صهیونیستی برای بلوکه کردن نیم میلیارد دلار از وجوه مالیاتی پرداختی به خانواده­‌های اسرای فلسطینی مراتب اعتراض رسمی خود را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی‌، فرانسه به دنبال تصمیم رژیم صهیونیستی برای بلوکه کردن نیم میلیارد دلار از وجوه مالیاتی که اسرائیل در چارچوب قانون حقوق اسرا و خانواده­‌های شهدا به فلسطینی­‌ها پرداخت می­‌کند، مراتب اعتراض رسمی خود را به این رژیم اعلام کرد.

کانال دو اسرائیل که پیش از این گزارش داده بود تقابل دیپلماتیک از هفته گذشته و به دنبال ابلاغ فرانسه به اسرائیل مبنی بر اینکه تصمیم خود را در زمینه بلوکه کردن وجوه مالیاتی به دولت فلسطین تغییر دهید، آغاز شده بود، با این اعتراض رسمی فرانسه و رد و بدل شدن پیام­‌های سخت بین دو طرف تشدید شده است.

این درخواست فرانسه با واکنش سخت و آشکار اسرائیل مواجه شده است. «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ارسال پیام سختی به فرانسه گفت: «اسرائیل سیاست خود را بر اساس قانون مشروع کنست ادامه خواهد داد. این درخواست فرانسه از هر دو بعد اخلاقی و سیاسی درست نبوده و با قوانین سیاسی اروپا در تناقض است».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز