خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

توهم تبانی با روسیه به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۴۰۲

رئیس‌جمهوری ایالات متحده خود را قربانی تلاش‌های شماری از سیاست‌مدارن و قانون‌گذاران برای به زیر کشیدن او و هوادارانش دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، روز گذشته -پنج‌شنبه- به منتقدانش حمله کرد و اثبات «حقانیت»اش در تحقیقات درباره دست داشتن روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ را جشن گرفت. 

وی با به پایان رسیدن این تحقیقات خود را قربانی تلاش‌های شماری از سیاست‌مدارن و قانون‌گذاران برای به زیر کشیدن او و هوادارانش دانست. ترامپ این تلاش‌ها را «کلاه‌برداری»، «حقه» و «شیادی» نامید. 

ترامپ در سخنرانی برای هوادارانش گفت: «چند هفته اخیر برای آمریکا بسیار عالی بود. اقتصاد در حال پیشرفت است. داعش کاملا در سوریه و عراق شکست خورده است و پس از سه سال دروغ و افترا و تهمت، حقه دخالت روسیه به پایان رسید.»

وی اعلام کرد: «توهم تبانی به پایان رسید.»

ترامپ گفت که نتایج تحقیقات «رابرت مولر»، دادستان ویژه پرونده احتمال دخالت روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶، نشان از «تبرئه تمام‌وکمال» و «حقانیت بی کم و کاست» او دارد. 

ترامپ همچنین با انتقاد از حمایت دموکرات‌ها از تحقیقات مولر ادامه داد: «دموکرات‌ها اکنون باید تصمیم بگیرند که آیا همچنان می‌خواهند به گول زدن مردم با این مزخرفات مضحک و تحقیقات تعصب‌آمیز ادامه دهند یا آن‌که از مردم آمریکا عذرخواهی کنند و به ما ملحق شوند تا ترمرکز خود را بر زیرساخت‌ها، تجارت و کاهش هزینه‌های درمانی بگذاریم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز