خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

اگر نامزد انتخابات اسرائیل شوم، قطعا پیروز خواهم شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۶۴۵

رئیس‌جمهوری آمریکا در جمع گروهی از خیرین حزب جمهوری‌خواه گفت که اگر در انتخابات اسرائیل نامزد شود، با آراء ۹۸ درصدی پیروز خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در جمع خیرین حزب جمهوری خواه در کاخ «مارالاگو» گفت که اگر نامزد انتخابات اسرائیل شود، ‌پیروزی او با نسبت ۹۸ درصد در این انتخابات قطعی خواهد بود. 

برخی منابع تأکید کردند که نیروهای امنیتی از حاضران خواستند که تلفن‌های همراه خود را در کیسه‌های مغناطیسی قرار دهند تا از درز احتمالی سخنان ترامپ جلوگیری شود. 

به گزارش «آکسیوس»، ترامپ با اشاره به تصمیم انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی نسبت به اقدام‌های انجام شده توسط دولتش برای اسرائیل ابراز افتخار کرد و دوباره با تکرار اعمال تمسخر آمیزش توجه همه را به میزان حمایت‌های دولتش از اسرائیل جلب کرد. 

ترامپ گفت که اگر نامزد انتخابات اسرائیل شود، حمایت گسترده ساکنان سرزمین‌های اشغالی را به دست خواهد آورد. 

این منابع همچنین گفتند که ترامپ در این سخنرانی با حمله به دموکرات‌ها مدعی شد که نمی‌تواند درک کند چگونه ممکن است یک یهودی به یک دموکرات رأی دهد.

وی در واکنش به اظهارات «ایلهان عمر» نماینده دموکرات کنگره مدعی شد که دموکرات‌ها از مردم یهود متنفر هستند. 

کاخ سفید نسبت به این اظهارات واکنش نشان نداده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز